吴侬软语地区(中国有吴侬软语还有什么语),本文通过数据整理汇集了吴侬软语地区(中国有吴侬软语还有什么语)相关信息,下面一起看看。

吴侬软语包括从丹阳到上海,启东、海门、靖江到宁波、舟山的一个大的城市群。“吴侬软语”一般用来形容苏州的吴语。因为说话轻柔婉转,所以被称为“武农软语”。

吴侬软语是形容词和习语,别称“吴侬软语”、“吴侬细语”,形容“吴人说话轻声细语”的现象。苏州话一直被称为“吴侬软语”,最大的特点就是“软”,尤其是女孩子。周围的无锡话、嘉兴话、绍兴话、宁波话都不如苏州话温和。一种方言好不好,主要看语调、语速、节奏、发音、词汇。吴语和湘语(指老湘语)是汉语七大方言中最早的方言,所以吴语保留了相当多的古音。吴语的一大特点是保留了所有的浊声母,有七到八个声调,留下入声。在听力中,如果一种方言说得太快,抑扬顿挫太强,我们往往称之为“太生硬”;但如果语速太慢,没有明显的抑扬顿挫,我们往往称之为“太松”。苏州话声调温和而不失抑扬顿挫,语速适中而不失抑扬顿挫。这个发音有点像耳语。

更多吴侬软语地区(中国有吴侬软语还有什么语)相关信息请关注本站,本文仅仅做为展示!